Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

des-lettres

des-lettres

des-lettres


aplikasi untuk menghilangkan status online whatsapp

Posted by admin on July 23 2019, 06:57am

Semua hari, teknologi kian berlebih maju. Teknologi semakin maju sehingga kadang-kadang orang dapat terleka untuk aktiviti harian secara publik. Mana kaganya, dalam satu hari atau all day and jam, masyarakat sering mendapatkan telefon.

Kecanggihan teknologi dalam dimiliki dari telefon bimbit sememangnya \ dapat dinafikan. Banyak perkara yang dapat dilakukan antaranya berkongsi maklumat, menghantar informasi kepada rakan-rakan tanpa bersemuka, menjual lewat dalam talian, membuat kawan baru, lalu lain-lain jadi.

Salah 1 faedah bermanfaat telefon bimbit adalah menghantar mesej hanya cepat. Orang jarang membantu berita dengan mel maupun perkhidmatan tras kerana masyarakat lebih menunjuk berkomunikasi dalam cekap kemudian berkesan. Tidak hanya menghantar mesej seolah-olah biasa, akhir-akhir ini telefon bimbit mempunyai ciri aplikasi lanjutan yang dapat dimuat turun secara percuma.

Aplikasi mesej yang dapat dimuat turun secara percuma termasuk WhatsApp, Line, Instagram, Path, Messenger, Kakaotalk, selanjutnya WeChat. Dalam deretan aplikasi, satu aplikasi yang ringan dan ringan untuk menghantar mesej adalah WhatsApp. Aplikasi ini diterapkan oleh May Koum dalam digemari pengguna.

WhatsApp termasuk perisian berguna untuk menghantar mesej sewrius talian. Luar biasa mudah bagi membuat panggilan, panggilan online video, menghantar gambar, dan beragam lagi dapat diakses akan tangan member. Salah 1 ciri WhatsApp yang berguna ialah status ‘online’. Pengguna dapat tahu serupa ada pengguna lain hidup menggunakan WhatsApp atau tak. Sesetengah masyarakat suka fungsi status on the net atau pada talian di sini.. Dari condition online, player akan tahu persis aktiviti masyarakat lain.

Meskipun tidak segenap orang gembira dengan state online dalam muncul. Dilaporkan dari laman makeuseof, datang beberapa masyarakat yang berpendapat bahawa pemberitahuan online mengusik privasi masyarakat. Contohnya bilamana anda barrica mengelakkan seseorang dan kamuj tidak mahu hadir pada hadapannya. Memerankan aktif ataupun mempunyai reputation online di dalam WhatsApp yaitu kesilapan gede. Di samping itu, muncul kalanya kita hanya mahu menyemak mesej tanpa mahu membalas mesej orang lainnya. Status internet juga dapat membahayakan member.

Orang lainnya yang paham anda suah membaca, akan tetapi tidak membalas akan marah atau menimbulkan prasangka. Oleh karena itu, adakah sedia cara agar menyembunyikan standing online dalam orang lainnya?

Tidak penting bimbang, player boleh meniadakan tanda condition ‘online’ in WhatsApp. Semak cara metodenya yang suah diringkaskan.

Mahu Menghilangkan Status Online Whatsapp ? Kamuj boleh mematikan pemberitahuan continue seen. Benar-benar mudah, buka aplikasi WhatsApp, kemudian tekan pada 3 titik menegak di sudut kanan atas. Pilih tetapan, kemudian klik akaun. Selanjutnya, pilih privasi, dalam opsi yang kamuj pilih ‘last seen’. Tapi perlu diingat, kaedah indonesia hanya yang menyembunyikan past seen. Kira-kira orang lainnya secara ngak sengaja terlihat semasa kita berada di talian, member akan diamati online serius talian. Salah satu panduan lain merupakan membuka setelah itu menjawab mesej dengan pesat. Sebelum masyarakat lain mengetahui anda sewrius talian.

Kita yang mahukan status pada talian gak kelihatan, player boleh memakai aplikasi WhatsRemoved. Sangat gampang, muat turun aplikasi WhatsRemoved. Anda jua boleh mempergunakan dua telefon bimbit buat membuktikannya.

Akhirnya apabila terdapat mesej dalam dihantar melampaui WhatsApp, ngak usah buka lagi-lagi dahulu. Member boleh mengembangkan mesej menggunakan aplikasi WhatsRemoved yang kamuj muat turun sebelum tersebut. Dengan berpedoman aplikasi itu, orang \ akan ngerti jika kita telah meramal mesej maupun tidak.

Aplikasi ini termasuk salah 1 yang sangat dicari bagi mereka dalam ingin mentiadakan status di talian. Aplikasi ini pula membantu https://www.termudah.com/2019/07/cara-menghilangkan-status-online-whatsapp.html member mencari trik lain bila anda da?inas untuk membalas mesej masyarakat ramai.

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post

Blog archives

We are social!

Recent posts